keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

Onnistumisia :)

Heippa!

Nyt on official weight loss -24 kiloa. JEIJ, hyvä minä! :)

Olen edelleenkin sillän kannalla, että hitaasti hyvä tulee.. vaikkakin, nyt tein itselleni muutaman viikon deadlinen ja päätin päästä 75 kiloon huhtikuun 21. päivä mennessä. Mulla on tuohon päivämäärään hyvä syy, mutta se pysyköön omana tietonani. :D

Eli painoni on nyt 81,6 kg. Vuonna 2009 kesällä se oli 105,6 kg.

Painoa on nyt tippunut helposti viimeisen parin viikon aikana.. ja miten nämä viikot eroavat niistä viikoista, kun painoa ei ole kunnolla tippunut; olen nukkunut kunnolla! Olen joka yö puskuttanut vähintään kunnon 7-8 tunnin yöunet.
Ja miksi olen nukkunut kunnolla; olen liikkunut enemmän. Olen ollut iltaisin väsyneempi ja saanut unirytmini kuntoon. Unella siis todellakin on tärkeä rooli painonpudotuksessa.

En ole koskaan ennen ollut mikään urheilijanuorukainen, mutta nyt olen saanut jostain kerättyä inspiraatiota salilla käymiseen. Se suureksi osaksi johtuu siitä, että olen todella alkanut huomaamaan selkeitä tuloksia salilla käymisen johdosta.

Suosittelen suuuuuresti tätä tuotetta jos tykkäät käydä salilla:

http://www.fitnesstukku.fi/5/fi/artiklar/tehonlisaajat/scivation-xtend-90-annosta

Olen saanut tuotteen avulla todella nopeasti tuloksia aikaan, salilla minulla on parempi 'pumppi' päällä ja jaksan pidempään. Myös palautuminen käy nopeammin. Tuntuu, että tuote vaikuttaa myös pidemmällä tähtäimellä, olen ollut paljon pirteämpi myös treenistä seuraavana päivänä! :D

Eli tuote ei itsessään polta rasvaa ja kasvata lihaksia, eli salille ja mars! Mutta kun juot tätä samalla kun treenaat, lupaan että jäät juomaan koukkuun. :)

Hyvä salitreeni plus tämä juoma ja jo muutaman viikon päästä alkaa tapahtua. Minä lupaan. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti